Column Left

Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2021

Οι Έλληνες ακούν ραδιόφωνο για να διασκεδάσουν και όχι για να ενημερωθούν


 Ξεκάθαρο προβάδισμα έχουν οι μουσικοί σταθμοί έναντι των ενημερωτικών στις μετρήσεις ακροαματικότητας της Αττικής, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά πως προτιμάμε να ακούμε ραδιόφωνο κυρίως για να απολαύσουμε τα αγαπημένα μας τραγούδια στο αυτοκίνητο, το σπίτι ή οπουδήποτε αλλού και λιγότερο για να ακούσουμε ειδήσεις ή συζητήσεις. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός πως εάν εξαιρέσουμε τον Σκάι και τον Real Fm μέσα στην πρώτη δεκάδα των σταθμών που επιλέγουν οι ακροατές, δεν υπάρχει άλλος ενημερωτικός.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ΑΕΜΑΡ (Αστικής Εταιρίας Μέτρησης Ακροαματικότητας Ραδιοφωνικών Σταθμών Αττικής) για το χρονικό διάστημα από 6 Σεπτεμβρίου έως 31 Οκτωβρίου, πρώτος σταθμός εξακολουθεί να παραμένει ο Σκάι 100,3 με ποσοστό 11,9% επί των ακροατών. Ακολουθεί ο 95,2 Athens Dee Jay (με 11,6%), ο 9 6 9 Rock (με 11,4%), ο Μελωδία 99,2 (με 11,1%), ο Δίεση 101,3 (με 11,1%), ο Red 96,3 (με 10,8%), ο Ρυθμός 9 49 (με 10,8%), ο Real Fm 97,8 (με 10,5%), ο Sfera 102,2 (με 10,4%), ο Δρόμος 89,8 (με 9,9%) και ο Λάμψη 92,3 (με 9,7%).

Τα αποτελέσματα των μετρήσεων προέρχονται από τις τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε δείγμα 7.729 ατόμων που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ 07/09 έως 01/11/2021. Η έρευνα πεδίου υλοποιείται από δύο εταιρείες ερευνών, μέλη του ΣΕΔΕΑ (Συλλόγου Εταιρειών Δημοσκοπήσεων και Έρευνας). Οι εταιρείες ακολουθώντας τα ίδια πρότυπα, οδηγίες και κανόνες, υλοποιούν εξ ημισείας την έρευνα πεδίου, με το 50% των συνεντεύξεων να πραγματοποιείται από την εταιρεία MRB HELLAS S.A και το υπόλοιπο 50% από την εταιρεία GLOBAL LINK S.A. Συμβουλευτικό και ελεγκτικό ρόλο καθ’ όλη τη διάρκεια της έρευνας και σε κάθε διαδικασία αυτής, έχει το Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write Comments