Column Left

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022

Αντώνης Δημητριάδης, «Το ραδιόφωνο είναι το τελευταίο ρομαντικό μέσο»

 


Ξεκίνησε την επιτυχημένη του πορεία στην τηλεόραση εν μέσω καραντίνας με σκοπό να κρατήσει συντροφιά και να ενώσει τους τηλεθεατές που βρίσκονταν στα σπίτια τους. Με οδηγό τη μουσική και αγαπημένους καλλιτέχνες γίναμε όλοι μια παρέα. Στην πορεία έγινε η αγαπημένη συνήθεια του σαββατόβραδου. Από τη σκηνή του πέρασαν μεγάλα ονόματα του εγχώριου μουσικού γίγνεσθαι. Εφέτος διανύει την τέταρτη τηλεοπτική του σεζόν και μας κρατά συντροφιά κάθε Σάββατο στις 21.00 στο MEGA. Αραγε ο Αντώνης Δημητριάδης, project manager της εκπομπής «Σπίτι με το MEGA», τότε που προετοίμαζε το πρώτο επεισόδιο, την άνοιξη του 2020, περίμενε ότι θα έχει αυτή την επιτυχημένη πορεία;

«Η αλήθεια είναι πως όχι. Στο πρώτο lockdown ήμουν στο στούντιό μου και έκανα κάποιες παραγωγές για το ραδιόφωνο. Σκεπτόμουν όλα αυτά τα πρωτόγνωρα τα οποία συνέβαιναν γύρω μας, που δεν μπορούσαμε να βγούμε από το σπίτι, και μου ήρθε η ιδέα να κάνω live στο Instagram για να ακούσει ο κόσμος τη μουσική που έγραφα. Ετσι, για να τους κρατήσω παρέα. Εγινε κυριολεκτικά χαμός. Ημουν από τους πρώτους που έκαναν Instagram live τότε και κρατούσαν συντροφιά στον κόσμο. Σε αυτά τα live βγήκαν πάρα πολλοί φίλοι καλλιτέχνες, ανάμεσά τους ο Αντώνης Ρέμος και η Αννα Βίσση. Ολοι είχαμε την ίδια απορία: Τι γίνεται και τι πρέπει να κάνουμε από πλευράς μας για τον κόσμο. Ετσι γεννήθηκε η ιδέα και μαζί με τη διοίκηση του MEGA είπαμε να κάνει ο Αντώνης (σ.σ.: Ρέμος) την πρώτη εκπομπή για να κρατήσει συντροφιά στους ανθρώπους που ήταν κλεισμένοι στο σπίτι. Eνα γύρισμα πολύ δύσκολο, με πολύ λίγα άτομα, σε μια άδεια Αθήνα, σε ένα σκοτάδι. Εκείνη την ημέρα κυριολεκτικά παρέλυσαν τα social και η τηλεθέαση χτύπησε κόκκινο. Ετσι αποφάσισε η διοίκηση του σταθμού να το συνεχίσει και να μπούμε στη διαδικασία να οργανώσουμε μια ομάδα ανθρώπων σχετικών με τη μουσική και να προχωρήσουμε με το project που λεγόταν «Σπίτι με το MEGA». Αφού πέρασε και η καραντίνα και επανήλθαμε κάπως στην κανονικότητα, η εκπομπή καθιερώθηκε ως η σαββατιάτική μας διασκέδαση στο σπίτι από το MEGA» θα πει.

Από τη σκηνή της εκπομπής έχουν περάσει μεγάλα ονόματα του εγχώριου μουσικού στερεώματος που δεν εμφανίζονται συχνά στην τηλεόραση. Πώς καταφέρατε να τους πείσετε;

«Δεν ήθελα τα αναμενόμενα και αυτά που έχουμε ξαναδεί. Πάντα, και στη δουλειά μου ως DJ όλα αυτά τα χρόνια, προσπαθούσα να βάλω ψηλά τον πήχη και να καλέσω ονόματα που δεν είχαν ξαναβγεί στην τηλεόραση. Ηταν ένας καθημερινός αγώνας. Αλλά λέγοντάς τους την αλήθεια για ποιον λόγο το κάνουμε αυτό τούς κέρδιζα και αποδέχονταν την πρόταση. Δεν ήθελα ούτε να κοροϊδέψω, ούτε να εκμεταλλευθώ κάποιον για να κερδίσω έτσι την παρουσία του στην εκπομπή. Η εκπομπή γίνεται με σεβασμό στον καλλιτέχνη, με αγάπη στο τραγούδι και γι’ αυτό προσπαθούμε να έχουμε ένα πλατό που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις. Θεωρώ ότι τεχνικά το πλατό μας είναι άρτιο τεχνικά και ίσως το καλύτερο μουσικό πλατό που έχει υπάρξει στην ελληνική τηλεόραση».

Μπορείτε να ξεχωρίσετε κάποια από αυτές τις βραδιές;

«Μπορώ να σας αφηγηθώ μία-μία όλες τις βραδιές, αλλά θα μιλάμε για ημέρες. Ηταν τόσο έντονες και πολλές από αυτές τόσο επίπονες. Τις ξεχωρίζω όλες, τις θυμάμαι όλες και τις αγαπώ όλες».

Εφέτος το αγαπημένο μουσικό πρόγραμμα παρουσιάζει η Ρούλα Κορομηλά. Πώς προέκυψε αυτή η συνεργασία;

«Η αρχική ιδέα ήταν ο κάθε καλλιτέχνης να είναι παρουσιαστής του εαυτού του. Στην πορεία υπήρξαν εκπομπές που τον ρόλο του οικοδεσπότη είχαν παρουσιαστές. Αλλά ήταν αραιά και πού. Η Ρούλα είχε κάνει ήδη δύο εμβληματικές εκπομπές. Το εορταστικό με τον Αντώνη Ρέμο και μία με τον Σταμάτη Σπανουδάκη. Ηξερε λοιπόν τι γίνεται στην εκπομπή. Είχαμε ταιριάξει. Oταν το καλοκαίρι σκεπτόμουν ότι πέρα από το τραγούδι, το οποίο παραμένει ο πυρήνας της εκπομπής, πρέπει να γίνεται και μια κουβέντα – να ακούσουμε ωραίες ιστορίες των καλλιτεχνών που δεν έχουν ξαναειπωθεί, να δούμε φωτογραφίες και βίντεο από τα παλιά -, άρχισα να αναζητώ ποιος θα ήταν ο κατάλληλος για τον ρόλο του οικοδεσπότη. Η Ρούλα ήταν εξαρχής η νούμερο 1 επιλογή και επειδή είχαμε τη φιλία αλλά και επειδή είχαμε συνεργαστεί ξανά και γνωρίζαμε ο ένας τη δουλειά του άλλου. Της το πρότεινα και δέχθηκε. Η Ρούλα νομίζω ότι ταιριάζει απόλυτα με την εκπομπή. Εχει το κύρος και την εμπειρία. Η Ρούλα είναι από μόνη της ένα brand, ξέρει να διαχειριστεί την κάθε κατάσταση και το κάθε συμβάν».

Τι εκπλήξεις να περιμένουμε από το «Σπίτι με το MEGA» αυτή τη σεζόν;

«Να σας πω ότι δεν υπάρχει παρθενογένεση; Δεν υπάρχει. Σίγουρα θα προσπαθήσουμε να φέρουμε ανθρώπους που δεν έχουν ξαναέρθει στην εκπομπή. Αυτό είναι το βασικό μέλημά μας. Οπως και να κάνουμε αφιερώματα σε ανθρώπους που τους το «χρωστάμε». Από εκεί και πέρα, οι εκπλήξεις μπορεί να είναι είτε το πάντρεμα προσώπων που δεν έχουμε ξαναδεί μαζί, είτε άνθρωποι του εξωτερικού, είτε μια οικογενειακή σύμπραξη που δεν έχουμε ξαναδεί».

Παράλληλα, μας κρατάτε συντροφιά, με τις μουσικές σας επιλογές, και από τη συχνότητα του My Radio.

«Το My Radio 104,6 είναι το καινούργιο απόκτημα του ομίλου Alter Ego Media. Είναι ένα ραδιόφωνο που παίζει εκλεπτυσμένες ελληνικές επιτυχίες. Εγώ έχω από Δευτέρα έως Πέμπτη, στις 22.00, το ραδιοφωνικό μου πάρτι και κάθε Σάββατο, στις 13.00, την προσωπική μου εκπομπή. Πολλές φορές έχω ως καλεσμένο κάποιον φίλο μου καλλιτέχνη με τον οποίο συζητάμε και παίζουμε τα αγαπημένα μας τραγούδια».

Τελικά ο κόσμος ακούει ραδιόφωνο;

«Το ραδιόφωνο είναι το τελευταίο ρομαντικό μέσο που έχει απομείνει από τον οδοστρωτήρα των social media. Oταν βρεθείς στο αμάξι, θέλοντας και μη ραδιόφωνο θα βάλεις, είτε θέλεις να ακούσεις ειδήσεις είτε μουσική. Στο ραδιόφωνο θα γυρίσεις. Η αλήθεια είναι πως το ραδιόφωνο δεν είναι όπως ήταν. Διατηρεί όμως ακόμη αυτή τη μαγεία και το μυστήριο για το ποιος βρίσκεται στην άλλη πλευρά του μικροφώνου».

Ραδιόφωνο ή τηλεόραση;

«Ως DJ έχω μια πορεία 25 ετών. Oλα αυτά τα χρόνια έχω συναντήσει εκατομμύρια κόσμου. Εχω εισπράξει τέτοια αγάπη από τον κόσμο και έχουμε τέτοια αλληλεπίδραση που αυτό το συναίσθημα δεν θα το άλλαζα με τίποτα. Εγώ DJ ξεκίνησα και έτσι θα παραμείνω. Η μεγάλη μου αγάπη είναι αυτή. Επειτα βάζω το ραδιόφωνο, όπου επικοινωνώ μέσα από τις μουσικές μου, και μετά την τηλεόραση. Αν δεν έχω να πω κάτι που να αφορά τη δουλειά μου και τη μουσική, δεν θέλω να είμαι στην τηλεόραση απλά για να είμαι».

Ποια είναι τα σχέδιά σας για τον χειμώνα;

«Προς το παρόν είμαι προσηλωμένος στο «Σπίτι με το MEGA», μέσα στον Δεκέμβριο όμως ξεκινούν και πάλι τα πάρτι μου σε Ελλάδα και εξωτερικό. Παράλληλα, συνεχίζω τα mix μου στο My Radio 104,6, από Δευτέρα έως Πέμπτη στις 22.00. Κάθε Σάββατο, στις 13.00, έχω την προσωπική μου εκπομπή, ενώ κάθε Κυριακή, στις 21.00, μπορείτε να ακούτε τα mix μου στο Mad Radio 106,2. Με το Mad βρισκόμαστε και σε προετοιμασίες για το εφετινό MadWalk που θα δούμε από τη συχνότητα του MEGA».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write Comments